tiistai 28. kesäkuuta 2016

Julkkikset

Nyt me ollaan sitten ihan julkkiksia. Me ja meidän Hanna. Meistä tehtiin ihan ikioma reportaasi Corgiset-lehteen!






Heti kihahti hattuun. Ei muille, mutta emännälle. Kun se on ainoa, joka pitää hellehattua.

Aamu-uinnilla emäntä hymyili ja heilutti kättänsä kaikille vastaantulijoille,
niinko kuninkaalliset.

On niinko varma, että kaikki tunnistaa meidät nyt.
Emännänkin, vaikka siitä ei ollut lehdessä vilaustakaan.

Hyttysiä kuulemma hätisti, mutta kyllä mä arvasin, että se on tää
meidän julkisuus.  





Mekin saatiin Ripen kanssa lukea se artikkeli. Hyvin oli kirjoitettu, just sanasta sanaan niinko olin ajatellut. Mutta yhden asian unohdin. Sen, ett’ vaik emäntä huoltaa meitä usein, niin ahkerin huoltaja oon kuitenkin mä.

Jos sulle ei tule lehteä, voit lukea meidän huolto-ohjeita KLIK tästä linkistä. Lehteen painettiin vähän mun koiruuksiakin, mutta tää on vaan meidän emännän versio.


Corgimaisen hyvää kesää toivottaa Irpi ja Rippe! ☺

Ps. Rippe näyttää mallia, miten pitää suhtautua julkisuuspaineisiin! ☺





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti